• (iOS) Cafeland - World Kitchen kódy neobmedzené drahokamy

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kódy neobmedzené drahokamy ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cafeland - World Kitchen 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Táto aplikácia má tak často problémy! Keď som si chcel kúpiť nejaké veci, hra sa sama vypla. Zákazníci neprichádzajú do kaviarne a jej porúch veľa. Práve som aktualizoval, ale aktualizácia bola naozaj zbytočná. Predtým to bola taká zábavná hra, ale už nie.

    Táto hra sa mi veľmi páči, ale od najnovšej aktualizácie sa načítava VŽDY. Aktualizoval som ho, ale vždy, keď si ho zahrám, povie mi, aby som ho aktualizoval znova, ale keď sa dostanem do obchodu Playstore, zobrazí sa správa, že už je aktualizovaný. Opravte to, aby som mohol pokračovať v hre.

    Kedysi to bola naozaj skvelá hra. Mal priateľov z celého sveta! Naša skupina stratila na tomto poslednom turnaji 6 ľudí. Nemôžu vykonať všetky úlohy bez toho, aby zaplatili navyše. Keď sa mi minie hotovosť z hry, ktorú som nazbieral za posledných pár rokov, bude to aj pre mňa. V priebehu rokov som urobil niekoľko nákupov. Ale teraz chamtivosť ovláda ľudí, ktorí to majú na starosti.

    Už to nie je zábavná hra, vzali ste nám už takmer žiadne cl peniaze, musíte variť dvojnásobné jedlo a expandovať je nehorázne, mali by sme byť schopní udržať to, čo sme vyhrali. Ako omáčky nás max na 120 prečo? A získať magickú omáčku je teraz takmer nemožné, musíte s tým všetkým niečo urobiť, inak som si istý, že stratíte hráčov

    Pekné a zábavné hry. Milujem to. Často hrám tento druh reštauračných hier z Facebooku

    Je to naozaj dobré, zachránilo to môj pokrok na dlhú dobu a potom sa všetok môj pokrok stratil


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :